Shayri.com  

Go Back   Shayri.com > Shayri > Shayri-e-Dard

Dushman
Old
  (#1)
silent-tears
silent-tears has much to be proud ofsilent-tears has much to be proud ofsilent-tears has much to be proud ofsilent-tears has much to be proud ofsilent-tears has much to be proud ofsilent-tears has much to be proud ofsilent-tears has much to be proud ofsilent-tears has much to be proud ofsilent-tears has much to be proud of

Dushman - 21st November 2010, 08:48 PM

Uske dushman hai bhut adami acha hoga,
Voh bhi meri he tarah shehar me tanha hoga.

Itna sach bol ki hontho ka tabasum na bujhe,
Roshni khatam na kr aage andhera hoga.

Payas jis nehar se takraye voh banjar nikali,
Jisko piche kahin chor aye voh dareya hoga.

Ek mehfil me kaye mehfile hoti hai sharik,
Jisko bhi pass dekhoge akela hoga.

Mere bare me koi rai to hogi uski,
Uss ne mujh ko bhi kabhi tod kr dekha hoga.

Anil Arora

Naulekahe par tere khoon ki boond hai,
Motiyo ki jagah par jada kaun hai,
Jiski khatir daga chandini se kare,
Puch suraj ki woh dilruba kaun hai?

Old
  (#2)
yasmeenraaz
yasmeenraaz has a brilliant futureyasmeenraaz has a brilliant futureyasmeenraaz has a brilliant futureyasmeenraaz has a brilliant futureyasmeenraaz has a brilliant futureyasmeenraaz has a brilliant futureyasmeenraaz has a brilliant futureyasmeenraaz has a brilliant futureyasmeenraaz has a brilliant futureyasmeenraaz has a brilliant futureyasmeenraaz has a brilliant future

21st November 2010, 09:00 PM

Quote:
Originally Posted by silent-tears View Post

Waah
Anil
Bahut hi khoob likha hai tum nae
bahut khoob
Razia

Old
  (#3)
sameer'shaad'
~$uper M0der@tor~
sameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.com

21st November 2010, 10:14 PM

bahot khoob Anil bhai.. bahot acchaa likha hai aapne.. yoonhi mahfil ko apne sheron se roshan karte rahen... khush rahen aabaad rahen...

shaad

Shaad...

Old
  (#4)
naresh_mehra110
Anshumali
naresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.com

22nd November 2010, 07:52 AM

Bahut Umdaa Soch ke saath nazar aaye iss peshkash me ... Anil Ji ! bahut baDiyaa likha hai aapne ... tahe dil se daad hazir hai ... aise hi likhte rahen aage bhi ... khush rahen ...

duaaon ke saath ...

YuuN Besabab Aansoo Aate NahiN
Lag Zaroor Koii Baat Dil Ko Rahii Hai ...

Fareb Kaa ChaDhtaa Bazaar Dekh
Insaaf Se Bastii Khaalii Ho Rahii Hai ...

---Naresh Mehra----
  Send a message via Yahoo to naresh_mehra110  
Old
  (#5)
zainy
Aapki dost
zainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.com

22nd November 2010, 07:55 AM

http://www.friendskorner.com/forum/f...r-badar-35237/

Anil sahab,

Dusri baar aap se guzarish hai ke kisi aur shayer ki shayri,is section meiN post na kareiN

Anjuman-e-shayri ya mashhoor shayer section per post kijiye aur agar shayer ka naam pata na ho tou yaad se niche (nm) likh diya kareiN..

Zainy

PalkoN ki baand ko tod ke daaman pe aa gira
Ek aaNsu mere zabt ki tauheen kar gaya...

Nm
  Send a message via MSN to zainy  
Old
  (#6)
silent-tears
silent-tears has much to be proud ofsilent-tears has much to be proud ofsilent-tears has much to be proud ofsilent-tears has much to be proud ofsilent-tears has much to be proud ofsilent-tears has much to be proud ofsilent-tears has much to be proud ofsilent-tears has much to be proud ofsilent-tears has much to be proud of

22nd November 2010, 12:02 PM

Arey main wah nhi lena chahta,or ek baat anil sahab ko shayri forum pe aye hue 3month ho chuke hai main unki friend seema hu unki id ka password mere pass tha mujhe nhi pata kisi ki shayri kahan post kr ne hai.Woh bata kr b gaye the main bhool gye thi.
Anil sahab vaise b apni mata ji k pass punjab gye hue hai. Unke shaddi ki taiyariya ho rahi hai. Main sorry mangti hu.
Agar unko pata lag gya voh mujh se naraz ho jayenge,pls isko utha k kahin or dal de.

Anil Arora

Naulekahe par tere khoon ki boond hai,
Motiyo ki jagah par jada kaun hai,
Jiski khatir daga chandini se kare,
Puch suraj ki woh dilruba kaun hai?

Old
  (#7)
janumanu
Banned
janumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.com

22nd November 2010, 01:02 PM

Quote:
Arey main wah nhi lena chahta,or ek baat anil sahab ko shayri forum pe aye hue 3month ho chuke hai main unki friend seema hu unki id ka password mere pass tha mujhe nhi pata kisi ki shayri kahan post kr ne hai.Woh bata kr b gaye the main bhool gye thi.
Anil sahab vaise b apni mata ji k pass punjab gye hue hai. Unke shaddi ki taiyariya ho rahi hai. Main sorry mangti hu.
Agar unko pata lag gya voh mujh se naraz ho jayenge,pls isko utha k kahin or dal de.

koe nahi ji, kya fark padta hai, dont afraid

anil bhayee

shadi ki mubarakbaad , pahle se
  Send a message via Yahoo to janumanu  
Old
  (#8)
zainy
Aapki dost
zainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.comzainy is the among the best Shayars at Shayri.com

22nd November 2010, 02:54 PM

Quote:
Originally Posted by janumanu View Post
koe nahi ji, kya fark padta hai, dont afraid

anil bhayee

shadi ki mubarakbaad , pahle se

hahahaha..... farq kaise nahi padhta. vikas bhai, farq tou padhta hai..

kisi aur ki shayri apne naam se post karna....

khair ,

@ Anil sahab, Sdc parivar ki or se aapko shadi ki mubarakbaad...

khush rahiye.............

Zainy

Nm

Last edited by zainy; 22nd November 2010 at 03:11 PM..
Old
  (#9)
masoodhassas
masoodhassas has a brilliant futuremasoodhassas has a brilliant futuremasoodhassas has a brilliant futuremasoodhassas has a brilliant futuremasoodhassas has a brilliant futuremasoodhassas has a brilliant futuremasoodhassas has a brilliant futuremasoodhassas has a brilliant futuremasoodhassas has a brilliant futuremasoodhassas has a brilliant futuremasoodhassas has a brilliant future

22nd November 2010, 03:41 PM

Quote:

aadaab
kiya kahne kiyaa kahne mere bhai
aap ka ye kalaam kiyaa dekhaa maano meree bhi peyaas kisee nahr se takraayi hai haan magar main apne aqab me koi daryaa nahi chhor ke aayaa hahahaha
dost aap ke kalaam ne aisaa mashoor kiyaa hai ki dil me jaltarang se baj gaye hain
main mobaarakbaad detaa hun ki aap me is qadar salaahiyat maojood hai jis ke istemaal se intehaayi baareek khiyaalaaat ki gahraaiyon me jhaank sakte hain
ghazal be panaah haseen hai bas is me do jagah typing ki kamee nazar aa rahee hai use durust farmaa len
jis ko bhi paas ,,,, is ke baad ,, se ,, chhhoot gayaa hai jabki
us ne mujhko bhi kabhi tod kar dekha hogaa ,, kar ,, ke bajaaye ,, ke ,, banaa den
ghazal is qadr oumdah hai ki ek ek harf pe nigaah jamaane pe majboor kar diyaa mobaarakbaad qabool karo bhai
masood hassaas

Old
  (#10)
janumanu
Banned
janumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.comjanumanu is the among the best Shayars at Shayri.com

22nd November 2010, 03:46 PM

Quote:
Originally Posted by zainy View Post
hahahaha..... farq kaise nahi padhta. vikas bhai, farq tou padhta hai..

kisi aur ki shayri apne naam se post karna....

khair ,

@ Anil sahab, Sdc parivar ki or se aapko shadi ki mubarakbaad...

khush rahiye.............
fir batao kya fark pada,

aur aisa to bahut pahle bhi ho chukaa hai,
many time, by same name
Old
  (#11)
janumanu
Banned

22nd November 2010, 03:51 PM

Quote:
Originally Posted by masoodhassas View Post
aadaab
kiya kahne kiyaa kahne mere bhai
aap ka ye kalaam kiyaa dekhaa maano meree bhi peyaas kisee nahr se takraayi hai haan magar main apne aqab me koi daryaa nahi chhor ke aayaa hahahaha
dost aap ke kalaam ne aisaa mashoor kiyaa hai ki dil me jaltarang se baj gaye hain
main mobaarakbaad detaa hun ki aap me is qadar salaahiyat maojood hai jis ke istemaal se intehaayi baareek khiyaalaaat ki gahraaiyon me jhaank sakte hain
ghazal be panaah haseen hai bas is me do jagah typing ki kamee nazar aa rahee hai use durust farmaa len
jis ko bhi paas ,,,, is ke baad ,, se ,, chhhoot gayaa hai jabki
us ne mujhko bhi kabhi tod kar dekha hogaa ,, kar ,, ke bajaaye ,, ke ,, banaa den
ghazal is qadr oumdah hai ki ek ek harf pe nigaah jamaane pe majboor kar diyaa mobaarakbaad qabool karo bhai
masood hassaas

ye bashir badr sahab ki ghazal hai janaab
Old
  (#12)
zainy
Aapki dost

22nd November 2010, 04:05 PM

Quote:
Originally Posted by janumanu View Post
fir batao kya fark pada,

aur aisa to bahut pahle bhi ho chukaa hai,
many time, by same name

I know aysa pehle bhi hua hai...Per, maine jab bhi note kiya, directly ya indirectly ,warn kiya hai members ko...

Aur Sdc ke sabhi members se, phir se guzarish karti huuN, agar aap aysa kuch note kareiN, tou moderators ko zarur inform kareiN....

Zainy

Nm

Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread: