Shayri.com  

Go Back   Shayri.com > Shayri > Shayri-e-Dard

kyaa tumko ye khabar hai....
Old
  (#1)
sameer'shaad'
~$uper M0der@tor~
sameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.com

kyaa tumko ye khabar hai.... - 6th April 2011, 11:46 PM

Ranj-o-fikar ka aalam hai, tanhaai kaa Safar hai,
Mausame-Ghame-hijraaN me hairaaN ek Shajar hai.

Tum they to jaise NadiyoN ki sargam sunaai deti,
Kaisa ye ab sukuut goyaa barpaa huaa Qahar hai.

Hai hosh kise begaano ka, baat to apno pe thahri,
Bheed me rah ke tanhaa hooN kaisa ye Shahar hai.

Tab ZubaaN se phool jhaDte,ab hain khamosh baithe,
Qaid-e-dahan me rakkhaa Muddat se koi Guhar hai.

Mahroome-Muhabbat ho gaye hain jab se kya kaheN,
Zeest ki tamannaaoN me Andhiyaari har Sahar hai.

Kis chehre ko talaashte ho 'Shaad' logoN me aksar,
Wo shakhs jaa chukaa, kyaa tumko ye khabar hai.??

shaad.....

Shaad...

Last edited by sameer'shaad'; 6th April 2011 at 11:49 PM..

Old
  (#2)
Amanush...
Tanhaa Raahi
Amanush... is the among the best Shayars at Shayri.comAmanush... is the among the best Shayars at Shayri.comAmanush... is the among the best Shayars at Shayri.comAmanush... is the among the best Shayars at Shayri.comAmanush... is the among the best Shayars at Shayri.comAmanush... is the among the best Shayars at Shayri.comAmanush... is the among the best Shayars at Shayri.comAmanush... is the among the best Shayars at Shayri.comAmanush... is the among the best Shayars at Shayri.comAmanush... is the among the best Shayars at Shayri.comAmanush... is the among the best Shayars at Shayri.com

7th April 2011, 12:37 AM

Accha likhaa hai, maqtaa khaaskar pasand aaya...!

Likhte raheiN

Ashirvaad ke saath

Jeene ke liye mujhe ek sapna dedo
Haqeekat meri jaaN liye jaa rahi hai

Send a message via Yahoo to Amanush... Send a message via MSN to Amanush...  
Old
  (#3)
naresh_mehra110
Anshumali
naresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.comnaresh_mehra110 is the among the best Shayars at Shayri.com

7th April 2011, 12:44 AM

Nice Thoughts ...... Shaad Bhai !!

Very Impressive Creation ... Dil se daad hazir hai ...

Aise hi likhte raheN ... khush rahen ... !

DuaaoN ke saath ... !

YuuN Besabab Aansoo Aate NahiN
Lag Zaroor Koii Baat Dil Ko Rahii Hai ...

Fareb Kaa ChaDhtaa Bazaar Dekh
Insaaf Se Bastii Khaalii Ho Rahii Hai ...

---Naresh Mehra----
  Send a message via Yahoo to naresh_mehra110  
Old
  (#4)
mittal_pali
Webeater
mittal_pali is a splendid one to beholdmittal_pali is a splendid one to beholdmittal_pali is a splendid one to beholdmittal_pali is a splendid one to beholdmittal_pali is a splendid one to beholdmittal_pali is a splendid one to behold

7th April 2011, 01:45 PM

nice sharing..............................

Pali Mittal

Old
  (#5)
sameer'shaad'
~$uper M0der@tor~
sameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.com

8th April 2011, 10:19 AM

Quote:
Originally Posted by Mushkil View Post
Accha likhaa hai, maqtaa khaaskar pasand aaya...!

Likhte raheiN

Ashirvaad ke saath

Danny Chaachu....

kahan they aap zamaane ke baad aaye hain,
mere shabaab ke jaane ke baad aaye hain....

bahot khushi ho rahi hai aapko yahaaN dekhkar.. aapko maqtaa khaas laga meri koshish ka kaamyaab honaa nazar aa raha hai... yoonhi saath dete rahiye... duaaoN se nawaazte rahiye... shukriya

shaad...

Shaad...

Old
  (#6)
sameer'shaad'
~$uper M0der@tor~

8th April 2011, 10:22 AM

Quote:
Originally Posted by naresh_mehra110 View Post

Nice Thoughts ...... Shaad Bhai !!

Very Impressive Creation ... Dil se daad hazir hai ...

Aise hi likhte raheN ... khush rahen ... !

DuaaoN ke saath ... !

Bahot bahot shukriyaa Mehraa saab, jo aapne nacheez ki bazm ko aur bhi ziyaada roshan kiya hai yahaan tashreef laakar... aapko khayaal aur andaaze- bayaan pasand aaya, meri khsuhnaseeebi hai... DuaaoN me yaad rakkhen...

shaad...

Shaad...

Old
  (#7)
sameer'shaad'
~$uper M0der@tor~

9th April 2011, 09:24 PM

Quote:
Originally Posted by mittal_pali View Post
nice sharing..............................
thanks mittal bhai........ keep reading.

Shaad...

Old
  (#8)
ISHK EK IBADAT
RADHE RADHE
ISHK EK IBADAT is the among the best Shayars at Shayri.comISHK EK IBADAT is the among the best Shayars at Shayri.comISHK EK IBADAT is the among the best Shayars at Shayri.comISHK EK IBADAT is the among the best Shayars at Shayri.comISHK EK IBADAT is the among the best Shayars at Shayri.comISHK EK IBADAT is the among the best Shayars at Shayri.comISHK EK IBADAT is the among the best Shayars at Shayri.comISHK EK IBADAT is the among the best Shayars at Shayri.comISHK EK IBADAT is the among the best Shayars at Shayri.comISHK EK IBADAT is the among the best Shayars at Shayri.comISHK EK IBADAT is the among the best Shayars at Shayri.com

10th April 2011, 01:00 PM

Quote:
Originally Posted by sameer'shaad' View Post

shaad.....
shaad bhai
radhe radhe

bahut khoobsurat tehreer likhi hai ..... dil se daad .......

Aapka Apna
Ishk

'इश्क' के बदले इश्क चाहना तिजारत है
इज़हार किससे करें महबूब तो दिल में है

email: rkm179@gmail.com

Old
  (#9)
sameer'shaad'
~$uper M0der@tor~

12th April 2011, 02:56 PM

Quote:
Originally Posted by ISHK EK IBADAT View Post
shaad bhai
radhe radhe

bahut khoobsurat tehreer likhi hai ..... dil se daad .......
Behad shukriya saath dene ke liye Rajinder bhai....

Shaad...

Old
  (#10)
Kavita Negi
Kavita Negi is a name known to allKavita Negi is a name known to allKavita Negi is a name known to allKavita Negi is a name known to allKavita Negi is a name known to allKavita Negi is a name known to all

19th April 2011, 09:51 AM

Quote:

shaad.....
Shaad Jee,
Namashkaar..........!!!
Kaise Hai aap ? Behad khubsurat gazal likhi hai aapne....!!! Sabhi ashaar pasand aaye.......!!!

Lvly creation.......!!!

Impressive.........!!!

Aise hi likhte rahiyee.....!!! Dil se dhero daad hazir aapki iss gazal ke liye....!!! Khush rahiyee.......!!!

KAVITA NEGI

Hame ehbab ki lambi qataron sy nahi matlab..........!!
Jo dil sy hamara ho hame wo ik shaksh kaafi he......!!
  Send a message via Yahoo to Kavita Negi  
Old
  (#11)
sameer'shaad'
~$uper M0der@tor~

19th April 2011, 11:59 AM

Quote:
Originally Posted by Kavita Negi View Post
Shaad Jee,
Namashkaar..........!!!
Kaise Hai aap ? Behad khubsurat gazal likhi hai aapne....!!! Sabhi ashaar pasand aaye.......!!!

Lvly creation.......!!!

Impressive.........!!!

Aise hi likhte rahiyee.....!!! Dil se dhero daad hazir aapki iss gazal ke liye....!!! Khush rahiyee.......!!!

Kyaa kahuN..... bas itna hi kahnaa chahunga Negi saahiba, ke ye aapki inaayat hai..... aapko ghazal ke ehsaas aur mere jazbaat pasand aaye, main khud ko khusshnaseeb samjhtaa hoon... aap yoonhi saath dete rahiye hum yunhi mast nagmeN lutaate rahenge...

shukriyaa....................................

shaad...

Shaad...

Old
  (#12)
samyasar1
yasir
samyasar1 is a name known to allsamyasar1 is a name known to allsamyasar1 is a name known to allsamyasar1 is a name known to allsamyasar1 is a name known to allsamyasar1 is a name known to all

19th April 2011, 02:26 PM

Quote:

shaad.....
assalmalekum
shaad bhai kya baat hai appka koi na koi dil ko chune wala kalam zabrdast kalam humesha hi rehta hai app itna waqt knha se niklte hai kyun ki agar mai aisa kuch likhne baithoon to pata nahi kitno dino knahi ja ke 10% iss trah ka likh paoon sach mai app ka bhut bhdiya control hai app issi trah se likhte rhyee app bhut jaldi behtareen shyaroon mai shumar hone lagenge
apka dost yasir

यूँ छुए रूह हमारी की चरंगा चरंगा हर जर्रा खुर्शेदे-आलम-ताब
हर बेकस मज-ज़ुब रूह को
उसके
रब से जोड़ दे

Old
  (#13)
sameer'shaad'
~$uper M0der@tor~

20th April 2011, 12:19 AM

Quote:
Originally Posted by samyasar1 View Post
assalmalekum
shaad bhai kya baat hai appka koi na koi dil ko chune wala kalam zabrdast kalam humesha hi rehta hai app itna waqt knha se niklte hai kyun ki agar mai aisa kuch likhne baithoon to pata nahi kitno dino knahi ja ke 10% iss trah ka likh paoon sach mai app ka bhut bhdiya control hai app issi trah se likhte rhyee app bhut jaldi behtareen shyaroon mai shumar hone lagenge
apka dost yasir

Waalekum salaam... janaab Yasir saab, aapki muhabbat aapka apnaapan lafz lafz se chalak raha hai bhai.. bahot suqoon miltaa hai jab aap tashreef-farmaa hote hain aur apne keemti alfaazoN se hame nawaazte hain... bas waqt nikaal hi leta hoon taaki aapp sab ko hamaari tuuti footi koshish padhhkar thodaa sa hi sahi lutf to mil jaae.. aur aap sab ki aisi pyaari pyaari baateN sunne ka hi main hamesha talabgaar rahtaa hoon... yoonhi saath dete rahiyegaa faqat itnii si guzaarish.................shukriyaa

shaad....

Shaad...

Last edited by sameer'shaad'; 20th April 2011 at 12:23 AM..

Old
  (#14)
Baqtiar
Loquacious Adonis
Baqtiar is a name known to allBaqtiar is a name known to allBaqtiar is a name known to allBaqtiar is a name known to allBaqtiar is a name known to allBaqtiar is a name known to all

20th April 2011, 12:51 PM

Quote:

shaad.....
.....................nice, But aisa tou nahi ke you are becoming DA

Old
  (#15)
sameer'shaad'
~$uper M0der@tor~

20th April 2011, 01:39 PM

Quote:
Originally Posted by Baqtiar View Post
.....................nice, But aisa tou nahi ke you are becoming DA

Thanks for your Appreciations Baqtiyaar... But whats that DA???????

Shaad...

Old
  (#16)
Baqtiar
Loquacious Adonis
Baqtiar is a name known to allBaqtiar is a name known to allBaqtiar is a name known to allBaqtiar is a name known to allBaqtiar is a name known to allBaqtiar is a name known to all

25th April 2011, 01:01 AM

DA= Dukhi Aatma...............................

Old
  (#17)
sameer'shaad'
~$uper M0der@tor~

25th April 2011, 10:20 AM

Quote:
Originally Posted by Baqtiar View Post
DA= Dukhi Aatma...............................

Not at all..... wrong guess Bakhtiyaar...

Shaad...