View Single Post
Old
  (#13)
sameer'shaad'
~$uper M0der@tor~
sameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.comsameer'shaad' is the among the best Shayars at Shayri.com

7th December 2010, 08:38 AM

Quote:
Originally Posted by zarraa View Post
wah wah shaad bhai !! gham aur aazurdagi ka kis junoon aur taab ke saath bayaan kiya hai. behad umda ! har sher bahaut kucchh kehta hi sirf nahiin par kaleja cheer kar nikal jaataa hai. daad aur dua ke saath ... zarraa
pyare zarra bhai, ummeed karta hoon khush honge aap... janab aapki duaaon aur daad ka hum tahedil se istaqbaaal karte hain.. bhai har afsaane me gham ka kahin na kahin shareeq honaa lazmi hai.. aur aapko hamare jazbaaat pasand aaye yahi sabse badii baat hai... duaaon me yaaad rakhie aur duaa kije ki bande ko sukoon mile jahaan me... apna bhi khayaal rakhiye..

shaad...

Shaad...